Graffiti nails

2 kommentarer
Hejsan
Ett helt vanligt inlägg, som inte alls har med julkalendern att göra. Men jag hoppas att den hittills varit till belåtenhet? Det blir ju ledtrådar och liknande sen också.

 Det jag skulle säga var att jag (efter sjukt mycket letande, det var slut på två coop samt H&M, men kicks hade precis fått in) införskaffat graffiti nagellack. Och jag är otroligt nöjd, verkligen. Det var enormt mycket bättre än vad jag väntat.
 Man målar med ett vanliga nagellack under och sedan stryker man på det när det undre lagret torkat. Det övre lagret som man målat på spricker då efter sisådär 30 sek och bildar ett mönster. De hävdar att man ska använda Isadoras eget nagellack men det fungerar precis lika bra med depend eller vad man nu har.
Min vänstra pekfinger nagel, som ser sorgligt mycket kortare ut på bilden än vad den gör irl...


Kram
 
1 Katrin:

skriven

åååh.. ska också köpa =)

2 Amanda:

skriven

Så coola !