Nyår och inget fotande

3 kommentarer
Hejsan.
Gott nytt år folk.
Jag är fortfarande sjuk vilket känns sjukt segt eftersom det innebär att jag inte kan fota fyrverkerier. Jag är visserligen rätt emot dem i största allmänhet eftersom massa folk kommer till skada och massa djur blir rädda men eftersom folk ändå roar sig med det så kan man ju lika gärna passa på att fota det. Det blir ju inte färre för att man inte gör det.
...Om jag hade varit frisk. Suck.
Nåja, nästa år ska jag vara frisk.
 
1 Katrin:

skriven

Gott nytt år på dej ändå och krya på da!!

2 [FOTOBLOGG] med Författar intresse:

skriven

Jätte fin blogg du har !! (:

Krya på dig och hoppas du bli frisk snart ! :D

3 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

Gott nytt år på dig! och hoppas du blir frisk snart.



Är själv sjuk och det är så himla trökigt!

Men hade du en bra nyårsafton trots din sickness?