Svar till anonym ^^

En kommentar

Tjo
Tänkte roa mig med att skriva ett svar till personen som tycker att min julkalender är tråkig :P 
 Hej på dig du anonyma människa. Du bad om mer foton. Jag har just nu världen fotosvacka och extrem brist på fotolust så jag kan tyvärr inte uppfylla din önskan, men det lär komma mer foton senare. När jag fått fotolusten tillbaka. Och julkalendern slutar den 24 (senare kommer iofs en epilog då) så du slipper den efter det, fram tills dess får du nog stå ut med den, oavsett hur tråkig du tycker att den är :P Du kan alltid ta en kopp te och läsa en bok du gillar ^^ Te är trevligt. Det hjälper ofta mot tråkighet. Dock vet jag ett par som gillar min julkalender, så det är rätt lugnt på den fronten tror jag.

Hejdå jag har egentligen inget vettigt att skriva.

 
1 Katrin:

skriven

försöker hänga med flitigt... och lyckades komma in på hemsidan... tröga jag har ju alltid för bråttom hehe.

Dock tror jag att jag ringer dej angående den imorgon. Kramar