Fantasilös rubrik

2 kommentarer
Tjosan!
Blogg.se och jag tycks inte alls dela några åsikter om hur man bör funka. Fick göra 4 - 5 försök innan jag lyckades komma in här för att skriva inlägg, suck.
 Jag blev lite stolt över mig själv idag. Som de flesta vet så är jag rätt blyg av mig och räcker inte gärna upp handen på lektionerna eller dylikt. Men idag när vi hade klassråd räckte jag faktiskt upp handen och förklarade mitt förslag om hur man skulle kunna underlätta för oss som har specialkost. :) Det var lite kul faktiskt, för när de andra sa något så var det ofta lite småprat men när jag skulle prata var det helt knäpptyst :P Förmodligen blir det så när de som inte pratar allt för mycket ska säga något, så när de väl säger något inser omgivningen att det är något seriöst. 
 På torsdag är sista lektionen i fotografisk bild innan vi börjar fota digitalt och då även byter lärare. Har väldigt stora förhoppningar om att den nya läraren ska vara bra. Jag är ju verkligen intresserad av fotografering (om någon nu mot all förmodan skulle ha missat det).
 Måste fixa krönikan till tidiningen också men det kan jag göra i början av lovet. Vet ju vad jag ska skriva, gäller bara att uppfostra det på ett papper också istället för att det hoppar hage bland mina hjärnceller.

Kram
 
1 Caanez:

skriven

Hejsan, tänkte bara informera att jag har skapat en blogg fullt med använd bara tips :) titta gärna in men lämna ett spår efter dig så jag vet vad du tycker, ska jag förbättra något? Kram Canez <3

2 Nynäshamn:

skriven

Tycker smurvel ska va avslutningstalare inför hela skolan