Mer snö...

2 kommentarer
Hejsan
Det bara snöar och snöar och snöar, nu tycker till och med jag att det räcker snart. Fast det är jag och vädergudarna tydligen inte rörande överens om. Jag vill fota, då ska det vara snö men det ska inte vräka ner i mängder. Snön ska ligga på marken och se glad ut bara. Får försöka lära mig att uppfostra snön lite bättre tror jag.
Idag har jag iaf köpt ett par lilarutiga skor, mycket underbara. Har även konstaterat att ena ärmen på min tröja luktar mörkrum, hur tusan det nu kan komma sig...

En sak som jag inte förstår. Varför är det i stort sett alltid vuxna män som låter totalt uttråkade som är berättare på dokumentärfilmer. Alltså när man tittar på en film om t ex DNA eller något annat i skolan som faktiskt är intressant, så sabbas allting av att rösten som berättar informationen låter som att den ska somna inom kort. Det hade ju varit bra mycket mer intressant om rösten som berättade iaf kunde låta lite glad och intresserad själv. Nåja, slut på mitt klagande, jag ska försöka övertyga vädergudarna om att sluta snöa nu tror jag :P

Kram
 
1 Katrin:

skriven

hehe jag lyssnade på Jan Guillios (stavning?) bok "ondskan" på ljudbok... gör inte det. Han låter ÄNNU tråkigare... för det är han själv som läser upp den

2 Nynäshamn:

skriven

Håller med tycker det ska va nån naken tjej i bild med som pratar :P