Sims 3

2 kommentarer
Hejsan!
Sitter här och lyssnar på Nordman (oj så ovanligt...) i nuläget är det Vandraren som plågar dammråttorna i högtalarna. Det snöar stillsamt ute vilket krossade mina fina planer på fotografering av småfåglar. Istället överväger jag att spela sims 3, har inte spelat det sedan någon gång i oktober eller så. Vet inte helt om jag är något gigantiskt fan av sims. Jag är lite udda, skapar familjer och bygger hus sen sätter jag in familjen i huset, spelar familjen i kanske10 minuter och tröttnar. Den roliga är att bygga huset och skapa familjen, själva spelandet är jag väl inte direkt ute efter :P Problemet med sims är att tiden får vingar och flaxar iväg med en satans fart, plötsligt är klockan bra mycket mer än vad det var planerat att den skulle bli. Någon som känner igen sig? ;)

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Att tillfredställa tjejer är inte lätt.

2 Katrin:

skriven

mjo jag känner igen mej hehe... känns som att jag spelat ett antal timmar då jag just nu spelar med mitt och alex barnbarnsbarn hehe