Singultus och förvirring

4 kommentarer
Hejsan!
Jag har drabbats av singultus vilket jag nyligen tog reda på är den medicinska termen för hicka. :P Tyckte att singultus lät mer dramatiskt på något sätt, haha.
 Idag hade jag en väldigt förvirrad diskussion med en lärare. Det hela började med att jag gärna ville ha närvaro på studiepasset och gick till lärarnas arbetsrum.
Jag: "Finns det någon närvarolista för studiepasset?"
Läraren som skulle ha studiepasset: "Är det studiepass nu!?"
Jag: "Ja... enligt schemat iaf?"
Läraren: "Jaha, men oj, men jag har inte med er nu tror jag"
Jag: "Men det är ju du som står på schemat?"
Läraren: "Gör jag? Men har ni också studiepass nu då?"
Jag: "Ja... är det fler som ska ha det?"
Läraren: "Ja jag ska ha hand om NV2 på deras studiepass"
Jag: "Alltså jag går i NV2?"
Läraren: "Ja visst ja det gör du! Men tar du den här listan och lägger den på bordet då?"
Jag: "Fast.. det här är ettornas närvarolista?"
Läraren: "Eh, ojdå, men det HÄR är i alla fall tvåornas"
Jag: "Ja, men det här är för mattelektionen..."
Läraren: "Jag har ingen annan tror jag... ni får ta den ändå" 

Haha :P Är det bara jag som tycker att han verkade en aning förvirrad? :P

Kram
 
1 Katrin:

skriven

hehe skoj när sånt där händer... det visar att även de kloka kan ha sina korkade ögonblick hehe

2 Livia:

skriven

HAHAHXD

3 Kattis:

skriven

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

4 Nynäshamn:

skriven

Var du i rätt skola då?