Känslan av frihet

2 kommentarer
Hejsan
Nu är fysikprovet avklarat och jag har insett något fantastiskt. Det enda jag har att göra är lite spanska, lite matte och lite svenska. Detta är alltså allt jag har att göra fram till lovet i princip! Det är ju fullkomligt underbart, jag slipper ha dåligt samvete och en tanke om att jag borde plugga ständigt malandes i huvudet.
 Jag kan ägna mig åt att vara social med mina kolpennor och ge bilden som flugit omkring i mitt huvud i ca 2 veckor ett liv på ett papper (kanske roligare att skutta omkring bland mina hjärnceller, men den har lekt färdigt där nu!). Jag kan se alla tv program som jag varit tvungen att spela in eftersom jag inte haft tid att se dem pga allt plugg. Jag kan plåga dammråttorna i mina högtalare med Nordman och skriva berättelser istället för att plugga. Eh okej, detta låter som att jag är helt ledig, fast så är ju tyvärr inte fallet. Men det ska bli GRYMT SKÖNT att inte ha något prov på sisådär tre veckor (inklusive sportlovet då). Jag kan fota! Om det är någon som mot förmodan skulle ha missat det så är jag lite lycklig här :P
 
Nästan så jag tycker synd om er som inte går på NV och har ett flertal prov varje vecka eftersom ni förmodligen inte känner er såhär bara för att ni råkar ha 3 veckor utan några större prov :P

Kram
 
1 Anonym:

skriven

Haha vi som jobbar i vårt anletes svett då? får vi något lov ;)

Kram Smurv!



/Erik

2 Nynäshamn:

skriven

Är prov i mun mot mun metoden med mig snart ju :P