Kyla med mera

En kommentar
Hejsan!
Nu hade jag tänkt vara duktig och skriva ett långt inlägg för ovanlighetens skull. :P Sen om det är något värt att läsa lär visa sig, men orkar ni inte med onödig text så råder jag er att sluta genast. 
 Det är rysligt kallt ute, på tok för kallt för att smurvelmurvelsmurfar ska trivas. På vintern ska det vara typ 0 till -5 grader, är det kallare är det för kallt är det varmare är det för varmt :P Imorse var det -16 grader, brrr.
Då tänker ni förstås genast "åh nej ska hon göra en sån där tråkig grej som hon gjorde med fördelar samt nackdelar med regn som hon gjorde här " fast det hade jag inte tänkt göra, för finns inga fördelar alls med att det är kallare än -5 :P
 Min dag började iaf med spanska (onödigt tidigt började den också, bläk) som var sådär halvsegt. Vi hade någon total mysko dialog som stod på svenska som vi sedan skulle översätta.
 Efter spanskan var det dags för historia vilket innebar föreläsning i ett par tusen evigheter (kan någon människa förklara för mig varför man måste läsa historia A för att man får natur?!). Sedan fick vi info om något grupparbete vi ska skriva som ska redovisas vecka 3, urk.
 Sedan ett studiepass som ägnades till viss del åt historia och till viss del åt korsord (min fysiklärare säger faktiskt att det är bra att lösa korsord! :P)
 Mattedags sedan, första lektionen av två. Lärarna delade ut kursproven för matte C som jag ju inte gjort och sen var det dags att äta lunch innan nästa mattelektion började. Då tjuvstartade de lite på matte D, helt okej föreläsning för övrigt då det var den bra matteläraren som höll i den.
 Fysik väntade efter matten, sista lektionen för dagen. Den bestod av utdelning av gamla labrapporter som vi skrev innan jul och sedan var det dags att räkna lite.

Nej nu är det snart tv dags och det får räcka med långt inlägg :P

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Men när blir det intressanta lektioner om blommor o bin?