Saknas: fantasi

En kommentar
Hejsan
Jag är på skrivhumör. Egentligen mer på humör för novellskrivande men eftersom min fantasi just nu mest handlar om logaritmer, derivata och annan skit som man egentligen klarar sig utan (vissa personer kommer bli galna på mig för den där meningen och tror det finns risk för ett par föreläsning om hur underbart matte är, men det får jag väl stå ut med :P) så det blev blogginlägg istället. Vilket vissa andra förmodligen hoppar av glädje över medan andra gråter av förtvivlan över att behöva läsa mitt meningslösa pladder (dock har jag för mig att min blogg är högst frivillig att läsa, så förhoppningsvis finns det inte så många av det sistnämnda). 
 Snart läggdags för min del och imorgon är det ytterligare ett sånt där underhållande prov. Den här veckan har ju verkligen varit mycket avslappnande.
Vi kan läsa i innehållsförteckningen:
2 kursprov
Smakförsträrkare
1 labrapport
Stress
Färgämnen
1 redovisning
24% Dammråttor
1 engelskaprov
Konserveringsmedel
Kan innehålla spår av nötter

(är jag helt säker på att jag har sån enorm saknad av fantasi...?)

Nästa vecka är mycket lugnare, då har jag bara två prov. Kan ärligt säga att jag aldrig trodde att jag skulle säga den där meningen. "Mycket lugnare" och "två prov" låter rätt overkligt i en och samma mening. 
 Veckan därefter kantras av en salig blandning av besök på Chalmers och lite annat smått och gott.

Nej, nu är det läggdags, tror jag botat mitt värsta skrivbehov. Håll alla tummar ni kan för mig imorgon!

Kram och godnatt!
 
1 Nynäshamn:

skriven

Var en konstig produkt, dammråttor, den skulle inte jag vilja äta...