Upp-och-ner-världen

2 kommentarer
Hejsan!
Glasögon behöver putsas när världen med glasögon har en gråare nyans än världen utan. 
 Varför kommer jag alltid på att jag ska blogga precis innan jag ska lägga mig och då inte har någon som helst ork att skriva något vettigt?!
 
 Jag har en idé (som är totalt oseriös men som förmodligen känner sig förfärligt diskriminerad om jag inte tar upp den här).
 Kan inte någon liksom bara vända upp och ner på hela världen för en vecka eller så? Bara ändra om på precis allt. Jag kan få vingar och börja använda fotosyntes och min dator kan få fötter och gå iväg. Fast inträffar det sistnämda binder jag nog fast min dator så att den inte blir ihjältrampad av någon studsande telefonsvarare eller så. Men det hade varit sjukt mycket trevligare att bara kunna flaxa iväg på något vänster när tiden började saknas. Sen kan träden bli roivdjur och stenarna blir trädätande troll som äter upp alla träd som eventuellt försöker gluffsa i sig någon flygande jättehamburgare med en diameter på någon mil eller så. 
 Så, nu har jag kommit med idén, då tycker jag att någon annan kan genomföra den i praktiken. Jag har ju ändå lagt ner så mycket tid på att komma på den (hela sisådär 20 sekunder innan jag började skriva ner den).

Nej nu är det läggdags tror jag innan min fantasi skenar iväg fullständigt, sen om den kan skena iväg mer än ovan är ännu oklart.

Kram
 
1 Livia:

skriven

xD Bra ide:p

2 Nynäshamn:

skriven

När du ändå har vingar så flaxa hit o ge mig en kram :P