Utåtriktat matteprov

En kommentar
Hejsan!
Idag var det kursprov i matte som gällde för min del. Eller rättare sagt, ett halvt kursprov. Var bara den delen med miniräknare. Andra chansen för de flesta andra, första chansen för mig då jag var sjuk vid det ordinarie kursprovet. Hoppas på ett vg. Det här provet var mycket mer vänligt och utåtriktat än kemiprovet. Vi blev nästan vänner, fast bara nästan. Jag och geometrisk talföljd kom inte alls överens, blev en vild diskussion mellan oss som slutade med att jag tvingades ge upp uppgiften. Någon vänlig själ som kan avskaffa geometriska talföjder?
 
Fick se en bild på Ulrika för ett tag sedan som var tagen 1986 (eller något sådant) och konstaterade att hon såg äldre ut då än nu, haha :P Fast det var tydligen modernt att se sådär ut. :S

 Idag har jag skaffat Nordmans nya skiva, korsväg. :)

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Fuskigt att använda miniräknare, ni får räkna på fingrarna tycker jag och block. Och den där Nordman skivan får ja lägga beslag på :P