Varning: Onödig läsning

En kommentar
Hejsan!
Jag borde sova, mina händer luktar fortfarande framkallningsvätska eller fixeringsvätska efter fotografisk bild. Kan inte riktigt säga vilket eftersom jag använt båda samtidigt varje gång. :P
Som sagt, jag borde sova, ändå sitter jag här och skriver något fullkomligt meningslöst blogginlägg som ni definitivt inte borde lägga tid på att läsa, fast vill ni vara snälla kan ni göra det ändå :P
 Jag är trött...
Nåja, haft möte på lokaltidningen idag iaf, massa snack om kommande nummer. Var stormöte så vi hölls på redaktionen.

Nu är det läggdags. Jag som planerat att skriva ett långt trevligt inlägg, fast kvällen ägnades åt tv tittande och lite annat.

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Vissa tjejer använder parfym medans smurvel kör med framkallningsvätska eller fixeringsvätska :P