Abstrakta blommor

3 kommentarer
Hejsan!
Ni får ursäkta att jag varit gräsligt dålig på att blogga den senaste tiden. Jag ska börja igen, jag lovar. Igår var jag inne i Göteborg och rusade omkring. Besökta in-ex (åh, den underbara affären) och två antikvariat. Fick köpt lite pastellpennor på In-ex. Helt ärligt, är ni intresserade av att teckna/måla och bor i Göteborg (eller kommer dit någongång och tänker shoppa) så besök in-ex. Den är otroligt underbar. En hel vägg med bara olika färgtuber, ett helt rum med bara dukar, ett rum med massor av olika pennor och sådant. Åh, det är helt underbart. Och särskilt dyrt är det inte heller, billigare än i bokhandlar (iaf de flesta saker) och otroligt mycket större sortiment.
 Nåja, nog om In-ex. Jag har fotat lite också. En aning abstrakt, sjukt stor bländare och allmänt trevligt.


Kram på er
 
1 Livia:

skriven

Sv : trodde jag hade svarat dig men det hade jag visst inte :p



Hennes objektiv som jag testa var hmmm Tamron 200 nånting xD kommer inte ihåg så bra:p



Jätte fin bild :D!

2 Livia:

skriven

Sv : aa :DDD



aa jag vet:p jag är inne rätt så ofta men oftast som offline du har inte varit inne vad jag har sett:(

3 Maja:

skriven

Fint!