Halvlång slutartid

2 kommentarer
Hejsan!
Nu ska vi snart bege oss från Mön till Köge där vi ska spendera resterande dagar av vår Danmarksvistelse. Vi ska bo hos min morbror och eftersom jag lär använda hans dator är risken sjukt stor att ni får stå ut med lite danska ä och ö :P Så njut av de svenska bokstäverna så länge de varar eller så.
 Vädret är fint även idag och förhoppningsvis blir det inte sådär förbannat varmt. Det är grymt segt att sitta i en bil när det är hur varmt som helst. Detta tror jag att alla som någon gång varit med om det är villiga att skriva under på. 
 Igår kväll tog jag mig en promenad ner till stranden för att roa mig med att fota lite vågor med halvlång slutartid. Jag blev ganska nöjd med resultatet får jag nog säga, var riktigt härligt ljus ute. Den där stjärnan som vår planet kretsar kring lyste lagom starkt och det var inte särskilt kyligt. Nåja, resultat av kvällen:


Kram
 
1 Pippi:

skriven

Jätte vackert foto. Jag tycker det är svårt med lång slutar tid (om jag inte använder mitt stativ förstås)



Nä, det är verkligen ingen hit att åka bil när det är varmt. Vår AC i bilen har dessutom lagt av :(

2 C U A D R O - linnéas lilla blogg.:

skriven

Sv: Tack, jo det blir nog den stora ändå, tror det var under 100 kr skillnad? tänkte att det kanske skulle kunna gå att ha den vita/svarta sidan även som "bakgrund" på något sätt (:



Makrobilder ska det bli, men egentligen har jag inte hunnit testa det så mycket ännu, sen så har vi konstigt nog inte så mycket insekter och sånt hemma i trädgården men det ska bli lite fotoutflykter innan sommaren är slut, det kan jag lova (: