Möns klint

En kommentar
Hejsan hoppsan!
Idag har jag varit och besökt möns klint. Kan säg att det var ett sabla jobb att gå ner och sedan upp för de 496 trappstegen (kan vara något liten felberäkning, men något liknande iaf). Dock har jag en stark känsla av att det faktiskt var värt det, för det var rätt ordentligt snyggt där. Här kommer lite bilder, bara för att visa att det faktiskt var snyggt.
Igår när vi åkte hit fick jag förresten den mycket oväntade informationen att Mön är en ö. Dock inte en sådan där jobbig ö dit man tvingas ta sig med hjälp av ett fordon buret på vatten, i dagligt tal kallat båt. Det fanns en mycket trevlig bro som man kunde åka över och på så sätt slippa allt båtande.


Idag har jag också insett att jag gillar att fiska. Det var ju jättekul, jag vill fiska oftare, hihi :P Sen fick jag iofs ingenting annat än lite sjögräsliknande klet, men det var faktiskt roligt. Jag känner mig lite småstolt över att jag faktiskt lyckades få i den i vattnet. Eh ja, de första försöken var väl kanske inte helt lyckade, men jag har aldrig fiskat med kastspö tidigare så jag har en ursäkt :P

Kram
 
1 Katrin:

skriven

hehe att vara ute och kasta är supermysigt en skön sommarkväll. brukar alltid åka ut o fiska lite i stugan. men shit vad fint det var där!!