Vad tycker ni..?

4 kommentarer
Hejsan!
Jag hade en mycket trevlig helg kan jag väl börja med att säga. :)
Idag tog jag mig ut en sväng i sällskap av kameran. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om resultatet. Oplanerade bilder. Känns lite "jag har inget att göra så jag fotar" vilket det väl också är... Så ja, jag vet inte om jag gillar dem eller inte. Vad tycker ni om dem?


Kram
 
1 Katrin:

skriven

den översta tycker jag blev läcker.. riktigt fin. den undre vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om hehe. kramar

2 Cajsa:

skriven

sv: Ja sånt är så himla störigt! Kanske därför det är som folk inte designar gratis längre. Verkligen synd! :/ kram

3 Pippi:

skriven

Så är det typ alltid för mig "jag har inget att göra så jag fotograferar" ;)



Dina foton blev toppen! Den översta tilltalade mig mest, då den är tagen närmare. Jag har en stor förkärlek till macro bilder. Den andra bilden är såklart också fin, gillade färgerna och position av blomman i fokus

4 Neha:

skriven

Älskar första:D