Värme, värme och värme

4 kommentarer

Hejsan!
Befinner mig i Danmark.
Vädergudarna tycks ha roligt just nu, dessutom verkar de i nuläget tycka mycket om variation. Min dag har till största delen ägnats åt att sitta i en kokhet bil och lyssna på en ljudbok. Då sken minsann solen. Nu vräker regnet ner i otroliga mängder och jag har en stark känsla av att det kan finnas åska att vänta.
 Besökt stranden idag också, otroliga folkmassor som kändes lite som någon märklig typ av olikfärgad koldioxid som man häller i en e-kolv. En smula trögflytande och med högre densitet än luft. Dessa olikfärgade koldioxid molekyler som egentligen var människor bredde ut sig med sina ännu mer olikfärgade handdukar över sandstranden lite så som flytande kväve sprider sig över att golv när man behagar hälla ut det där.
 Jag ägnar mig åt att läsa Liftarens guide till galxen av Douglas Adams, underbart språk är bara förnamnet. Kan varmt rekommenderas. Science fiction, fast läser den för språkets skull och inte för genrens.

Kram på er i värmen

 
1 Livia:

skriven

Sv : Haha aa det fick du:p



Nej som tur var, blev sjuk i onsdags. så det blev ändå lite kom dit på lördagen.

2 litenfotofantast ♥:

skriven

Svar: Ja, det där med antal megapixlar stör mig verkligen, eftersom att upplösningen inte har någonting med optiken att göra. Att tillverkarna trycker in så mycket megapixlar i de små kompaktkamerorna är väl för att höga siffror får folk att tro att kameran är bättre ... Irriterande!

3 Pippi:

skriven

Stod i tidningen idag att det var över niotusen blixtnedslag reg. i söndags efter åskvädret över Danmark och Skåne.

4 Katrin:

skriven

Det är en nikon digitalkamera.. coolpix står det på den, vet inte om den heter så. men den e helt kanon =)