Frihetsgudinnan kom inte

Kommentera

Hejsan
Jag sitter och jobbar på ett porträtt. Målar av en bild på mig som liten (och förstår varför jag inte brukar måla av bilder, blir ju aldrig likt ändå...).
 Jag och Ulrika satt och pratade om bröllopet idag. Drar den logiska slutatsen att ni inte helt missat bröllopet så att jag inte behöver förkara något? Bra. Känns en smula omöjligt att missa om man inte lever i en grotta eller så. Iaf, jag satt och kollade i någon bröllopsbilaga (missförstå mig inte, egentligen bryr jag mig inte ett dugg om att Daniel och Victoria gifter sig, men i brist på annat att göra ungefär) och sa något namn.
Ulrika sa "Men det är ju kungens systers dotter"
Jag sa "Det står här att hon är frihetsgudinnan"
Ulrika sa "Friherrinna står det nog du. Frihetsgudinnan tror jag inte kommer på bröllopet, hon är nog svår att få hit från USA"

Kan visa min teckning sen när den är klar.

Kram på er