Porträtt

3 kommentarer
Så.
Nackdelen med att rita av är att det aldrig blir det minsta lik. Åtminstone inte när jag gör det. Fördelen med att lägga in den på bloggen är att ytterst få av er som läser vet hur jag såg ut som liten (är väl i princip bara mamma och Ulrika). Så därför så kan vi låtsas att det här är likt eller något :P Målar sällan porträtt, behöver träna en del ser jag.
Ser ganska mycket bättre ut irl. Skuggorna är liksom... mjukare där.




Kram
 
1 Livia:

skriven

Du borde lägga in på den bilden du rita av :D!

2 frida:

skriven

De är alltid bättre på riktigt! Du har definitivt lyckats med barnproportionerna. Kids brukar ju annars vara det svåraste man kan teckna.



&bilderna i inlägget över - amazing!

3 kei:

skriven

WOW...!! Du är skit duktig! :) Hur har du lärt dig!? :O kolla gärna min blogg och ge mig tips på vad jag kan göra bättre! :) Ha det bra!