Sommarlov!

5 kommentarer
Hejsan!
Idag var det dags för skolavslutning. Eh, varför jag gör detta är ännu oklart, men såhär såg jag ut iaf. Som vanligt får ni inte se mitt ansikte :P Fokusera på skorna, för de är underbarast. Kjol är inte så förfärligt jättehemskt faktiskt, jag kanske skulle övergå till att ha det fler än 1 gång per år... kanske skulle öka till två eller tre.



Kram
 
1 nathalie:

skriven

sv: hah :)

2 Kenneth:

skriven

Kjol vore jättehemskt för mig för jag är ju kille och varken skotte eller dragshowartist. Men du ser jättefin ut.

K

3 Katrin:

skriven

idag tar bröderna studenten... har klänning jag moaahahaha

4 frida:

skriven

Du klär verkligen i kjol, och skorna var skitcoola!



&kameran är en d90, med ett superrisigt kitobjektiv.



Hoppas att skolavslutningen var härlig!



Kram

5 nathalie:

skriven

sv: tack så jättemycket :)