Without color

3 kommentarer
Hejsan!
Vill poängtera att det här är första gången i den här bloggens historia som rubriken varken är på danska eller svenska. Ja okej ingen bryr sig, men ändå. "Without color" lät sjukt mycket snyggare än "utan färg" så det fick bli sådär.
Här kommer två bilder ifrån dagens fotograferande iaf. Ni skulle säkert bli rasande över det faktum att jag gjort bilden på flugan svartvit om ni sett orginalbilden eftersom den satt på ett ljusrosa kronblad :P Men ja, ni får överleva. Jag gillar svartvitt just nu.


Kram
 
1 frida:

skriven

Jo, jag känner mig faktiskt lite rosenrasande för att det inte är något rosa, utan ett vitt, kronblad..

Förstår inte hur du lyckats fånga flugan! De är ju så sablarns snabba! Hursomhelst så är det precis lika fina bilder som vanligt :)



Det allra svåraste är att komma på vad man vill rita. Tycker jag i alla fall! Hoppas att du kom på någonting, för det vore hemskt roligt att se!

2 Katrin:

skriven

fina bilder =)

3 Ornö:

skriven

Sista bilden är det självporträttet ;)