Labrapport Zafir

3 kommentarer
Jag börjar allvarligt tro att jag inte bara haft för mycket matte för mitt eget bästa utan även för mycket kemi, läs och bedöm själva.

Syfte: 
Syftet med laborationen om Zafir helst äter mat från bordet där hon inte får vara eller från sin matskål

Teroi:
Katter är katter

Hypotes:
Zafir är så förfärligt väluppfostrad att hon självklart tar den ifrån matskålen

Material:
Tesked
Lax
Matskål
Köksbord

Riskbedömning:
Såvida man inte drar katten i svansen eller dylikt kan laborationen nog klassas som icke-riskfylld. Om det eventuellt blir någon lax över behöver denna inte samlas i kärl för farligt avfall.

Utförande:
En sked med lax placerades på matbordet och en i Zafirs matskål, därefter iakttogs vilken hon valde.

Beräkningar:
Zafir + lax → Zafir som är lite mindre hungrig

Resultat:
Zafir åt laxen på köksbordet men rörde inte laxen i matskålen.

Diskussion/analys:
Zafir är inte så väluppfostrad som man kunde tro vid första anblicken.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Som sagt, kanske lite för mycket kemi. Vet inte helt om det annars klassas som normat att skriva sådant här? :P
 
1 Elin:

skriven

Det där blev lite rörigt tycker jag xD

2 Livia:

skriven

Sv: nej jag svimmade inte. som du läste så tittade jag på ett flygplan och halka till och slog i munnen i isen:(

3 Nynäshamn:

skriven

Fattar inget här..