Min (o)intressanta dag

En kommentar

Hejsan
Betvivlar starkt att jag har något vettigt att skriva men skriver ett inlägg ändå.
Min dag inleddes med en förhållandevis seg fysiklektion med en föreläsning i världens tempo. Därefter var det dags att repetera jämvikter i kemin (prov kommande vecka). På biologin gjorde vi dock något intressant, vi tog ut DNA ur en banan. Riktigt häftigt faktiskt, eller så har det bara att göra med det faktum att jag gillar sådant där. För ingen annan verkade direkt överdrivet imponerad. 
 Svenskan var seg i största allmänhet så inget värt att säga om den ens. På idrotten hade vi hälsokontroll (man gjorde massor av tester och sedan ska man ha något hälsosamtal sen). Sista lektionen var matte, som väl gick lite sisådär eftersom jag var sjukt hungrig. 
 Nej, nu är det dags för lite pluggande tror jag, jippie vad roligt...  Jag blev plötsligt sugen på att baka något känner jag. Fast det har jag inte tid med (eller... jo kanske :P).

Kram

 
1 Nynäshamn:

skriven

Inte ska du äta massa bakelse efter idrotten.