Plugga fysik var det ja

Kommentera
Hej!
Kan ingen bara ge mig lite ork att plugga fysik? Jag orkar verkligen inte och jag har kursprov på måndag, vilken underbar kombination...

Iaf, min dag har väl varit helt okej. En sådan dag som man inte minns vad man gjorde under mer än max en vecka. Tror ni vet ungefär var jag menar?
Dagen inleddes med en förhållande vis seg fysiklektion där jag iofs förstod vad ersättningsresistans är men den var ändå gigantiskt seg. Sedan var det dags för kemi och just nu minns jag inte ens vad vi gjorde då... Eller jo, det var föreläsning om Syrakonstanten (det är alltså meningen att ni ska bli imponerade nu över att jag mindes vad jag gjorde för 10 timmar sedan). Sedan var det dags för biologi där vi såg barnförbjuden film. Förfärligt patetiskt och komiskt att den var barnförbjuden, det var en faktafilm som handlade om att klona ärtplantor. :P Fast barn kanske inte får se på filmer om sådant? ;)
 Sedan var svenskan inställd och håltimmen där (som hängde ihop med lunchen) ägnades åt att spela kort och att äta, vilket ju inte alls var en logisk sysselsättning på en lunchrast, nej nej.
Idrotten var jobbig fast faktiskt relativt rolig.
 Därefter var det dags för matte, den tror jag inte att det finns så mycket att skriva om. Har redan uttömt hela min vokabulär gällande den där lektionen... eller något sådant :P

Nej nu ska jag försöka plugga lite faktiskt.

Kram