Svanar i mängder!

5 kommentarer
Hejsan!
Idag åkte vi till ett ställe med massor av trevliga fåglar. Svanar, gräsänder och x antal till som jag inte har en blekaste aning om vad de var för några.
Så jag tänkte visa den mest lyckade svanbilden samt en bild på en tulpan (som dessvärre är lite för brusig och där man ser att jag använt pappersservett som bakgrund, men den får duga).


Nu är det nog läggdags tror jag.

Godnatt!
 
1 tigers4ever:

skriven

Oj oj oj vilka fina bilder ! :D (som vanligt)

2 Katrin:

skriven

så grym svan ju! helt kanon! skicka?

3 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Jag har redan skickat den ju. Iaf så tror jag det? om jag inte skickade till fel adress eller så. :s

4 Katrin:

skriven

har inte fått nåt mer mail än det första....

5 Nynäshamn:

skriven

Är ju bara leta upp sjöfåglar i en bok eller på nätet...