Halvdag

En kommentar
Hej!
Så var jag tillbaka här igen då, efter två dagar av vettigare sysslor. Eller... det kanske kan diskuteras, i skolan har jag ju varit och det låter ju onekligen ganska vettigt. Och eftersom jag förmodar att ni verkligen längtar efter att få höra vad jag sysslat med under mina 2,5 skoldagar (var halvdag idag :P) så ska jag nu försöka sammanfatta detta. Ska bara starta någon trevlig låt med Nordman så jag får lite energi att skriva med, haha :P
På måndagen vet jag inte helt om det hände något överdrivet intressant, det konstaterades mest att proven skulle bli framflyttade (och jag har insett att jag kommer få en kaotisk kommande vecka...). Spanskan i måndags var iofs relativt intressant. Alla de som ska åka på utbytet senare i vår (jag är inte en av dem) fick jobba med sina brev till familjerna de ska bo hos och vi andra fick intervjua någon av dem i gruppen vi inte kände. Vad som kan nämnas är att våra två spanskagrupper då blev ihopslagna så det var en del nya ansikten. Dock verkade alla hålla sig lite på sin kant. Vi från NV höll ihop och jag intervjuade en som jag nu gjort grupparbete ihop med i... 5 veckor? :P Men jag har sjävklart ingen aning om vem han är, nej nej ;)
 Tisdagen flöt väl på ungefär som tisdagar brukar göra. Inleddes av biologi och kemi som är fullkomligt underbara i nuläget. På fotografisk bild igår satt jag och såg någon totalmysko film om en satans många olika sätt att konvertera en bild till svartvitt. Det var ju... intressant :P

Äsch, nu får det räcka med skrivande.

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Tycker du kan bli utbytesstudent till Landsort :P