Borde definitivt plugga.

En kommentar
Hejsan!
Idag har jag storslagna planer gällande hur fantastiskt mycket jag ska plugga. Problemet ligger väl bara i det faktum att sådana storslagna planer har en tendens att inte bli lika storslagna som de var planerade att bli då det alltid kommer lite saker i vägen. Saker som anses roligare och därav alltid prioriteras före pluggande (dumt nog...). Fast urk vad jag borde plugga just nu. Har en enorm mängd i skolan nu de sista 4 veckorna. Kommande vecka går jag i skolan 2 riktiga dagar och en dag som ska ägnas åt att lyssna på redovisningar av projektarbeten. Trots detta har de lyckats få till två prov (fysik samt kemi) och en diskussionsgrej i svenskan. Veckan där efter är nästintill horribel. Då har jag nationella i engelska (writing), nationellt prov i matte D och dessutom ett historiaprov. Vad som kan tilläggas är att jag inte har 5 dagar den veckan heller eftersom vi har idrottsdag på onsdagen. Dessutom har jag en sabla massa inlämningar som jag inte ens haft ork att rabbla upp här.

Nej nu ska jag sluta berätta om hur skolan gör sitt yttersta för att se till att man har fullkomlig saknad av fritid och överväga att börja plugga.

Kram 
 
1 frida:

skriven

Oh. Nationellt prov i Matte D. Det lät fruktansvärt plågsamt. Hoppas att du inte fått magsår när de här veckorna är över.



Att sitta med kolpennan i handen med skissblocket framför sig lät bra mycket roligare än att plugga syra-bas jämvikt. Hoppas att du hade det bra, i alla fall!