Ekorre

5 kommentarer
Hejsan!
Okej, jag är väl medveten om att "Smurvelmurvelsmurfen" står med ovanligt stor text på dessa men jag är grymt stolt över vissa av dem. Är inte varje dag jag fotar en ekorre (faktum är att jag inte tror att jag sett någon alls på flera år). Extrem copyright alltså (visserligen anser jag mig ha copyright på alla mina bilder, så är absolut inte fritt fram att kopiera bara för att mitt namn inte står lika stort...).


(är det bara jag som är imponerad över att ekorren faktiskt tar sig ner på ett vettigt sätt efter den där ställningen? :P) Hade önskat att få med hela svansen dock, men jag får väl överleva :P

Kram
 
1 Katrin:

skriven

men guuudars vilken fin! och vilka kanonbilder!!

2 Ornö:

skriven

Ekorren satt i granen o skulle skala kottar men då kom smurvel o skrämde han :P

3 frida:

skriven

Men jämarns vilka bilder! Du ska verkligen vara stolt över dem!



Vet inte om du tagit bort vattenmärket på dem, men jag ser ingen smurvelsmurf någonstans på dem. Tänkte bara att jag skulle säga det. Så att du vet det, liksom. :P

4 frida:

skriven

Åh. Förlåt! Jag såg faktiskt inte vattenstämpeln. Tyckte att jag letade som en tok. Behöver nog läsglasögon. Fina var de, i alla fall!



Jag håller med om att det antagligen är en trygghetsfråga, det här med religion. Det är säkert skönt att veta att man aldrig är ensam och att någon alltid har haft en plan för hur ens liv ska te sig. Eller något åt det hållet. Och det är väl fint att de förlitar sig så på någonting som ingen någonsin kommer att kunna bevisa. Fint eller skrämmande. Så länge de låter oss andra vara ifred. Men, det lär väl aldrig hända. Kanske är dags att ateister börjar knacka dörr och dela ut flygblad. :P



Jag tokgillar förresten djuret du har gjort! Är lite osäker på vad det är för ras, men den var väldigt cool!

5 frida:

skriven

Åh, skulle jag skriva om det jag faktiskt vill skriva om så skulle det bli långa haranger om världsfreden, skeva ideal och alkoholförbud. Tror inte att någon skulle vilja läsa det :P

&du tar ju helt fantastiska fina foton, så det märks att du gillar det du gör.



&haha! Det var precis så jag hade tänkt mig! Sedan tänkte jag sätta mig på en gudstjänst och harkla mig lite försynt, för att sedan komma med vetenskapliga motargument till allt han säger. Det skulle nog uppskattas ;)