Ge mig tid

Kommentera
Hejsan!
Hur kan tid vara den mest rättvist fördelade resursen när det känns som att vissa har hundra gånger mer tid än andra? Jag tror att någon liten varelse sitter på något åskmoln och stjäl ett par timmar av mig. Det finns ju inte ens tid för dator i nuläget... Det mest "underbara" är ju det faktum att jag inte ens har tid för allt skolarbete även om jag i princip sitter från hemkomst till läggdags.

Ge mig tid att göra allt jag vill göra. Nu genast tack. Min blogg är extremt tråkig i nuläget känner jag, iofs så är mitt liv rätt segt också eftersom det endast inkluderar en sabla massa prov. 17 skoldagar kvar. Det här måste vara det mest välförtjänade sommarlovet i mitt liv.

(Rubriken är alltså inte bara för att det råkar vara en låttitel på en sjukt bra låt med Nordman :P)

Kram