Krigsmålning

En kommentar
Hejsan!
Idag har vår skola kämpat mot den andra stora gymnasieskolan här. Jag har nyligen tvättat bort min jättevackra blåa krigsmålning men min fina t-shirt med skolans namn och logga har jag fortfarande på mig :P
 Det hela började med att jag sa "okej då" till att gå med och det faktum att jag skulle slippa svenska, matte och idrott gjorde det hela ännu mer lockande. ;) Så vi gick och tog var sin t-shirt (vår "biljett" för att få heja i princip, de släppte in 500 från varje skola och båda skolorna fick 500 t-shirts var).
Vid ett var det dags att tillsammans börja vandra bort mot den andra skolan där kampen skulle hållas. Tycker lite halvsynd om bilisterna som fick stå och vänta på att vi skulle gå över övergångsställena :P
 Vår skola vann alla grenar utom den sista som ju då råkade vara avgörande. Men jag tycker att vi vann ändå eftersom vi vann mest grenar :P Fast jag tyckte det var rätt kul och egentligen bryr jag mig inte så överdrivet mycket om vilket lag som vann, huvudsaken är att ha kul har jag hört. ;)

I övrigt hade jag kursprov idag som gick rätt kasst, precis som väntat. Kemi B har inte börjat bra :S

Kram
 
1 Cajsa:

skriven

sv: Chokladen är tyvärr ljus :/