Lägesrapport av plugg

Kommentera
Hejsan
Sitter här och skriver på den där sabla idrottsrapporten som jag så fint planerat att skriva klart idag.
 Ni får be om ursäkt för mitt inaktiva bloggande i nuläget. Det är så sjukt otroligt förfärligt gigantiskt jättejättemycket skolarbete. Urk vad jag klagar känner jag. Ska snart sluta vara social med mina skolböcker och återgå till att skriva om annat än hur mycket jag har i skolan.
 I helgen ska jag i alla fall vara social med annat än skolböcker (eh, visserligen lär jag vara social med dessa även då eftersom de får följa med...). Imorgon bär det nämligen av till Danmark. 

Nej nu ska jag försöka få klart den där sabla idrottsgrejen för vid 20 ska jag se på tv hade jag planerat.
Matteprovet idag gick för övrigt helt okej, om någon nu skulle känna något intresse av den informationen.

Kram