Nationella... urk.

Kommentera
Hejsan!
Kan någon vara så vänlig att förklara för mig exakt vad kursprov ska vara bra för? Gärna en avhandling på tio sidor eller så. Hade nationellt i engelska B idag. Måste de prata så förbannat snabbt med totalmysko dialekter?! Nåja, det får gå som det går, jag kan inte göra mer än vad jag kan (det vore ju å andra sidan en smula imponerande).

I övrigt så har jag inte gjort något vettigt alls i princip. Spelat gurka (kortspelet, inte instrumentet) med Marie och förlorat majoriteten av gångerna. Hm. Om ett spel mest handlar om tur, borde man inte vinna lika många gånger då om man spelar riktigt riktigt många? Känns som att hon alltid vinner mer än vad jag gör i det där spelet. Fast eh ja, vi kom ju fram till tidigare att vinna inte var viktigt, så ja :P

Alvestaglass som jag pratade om i ett tidigare inlägg är förövrigt helt underbar. Den är ofantligt mycket godare än de andra laktosfria glassarna som i nuläget finns i sortimentet. 

Helgen ska ägnas åt att plugga kemi (hurra vad roligt... Eller kanske inte).

Kram