Naturvetares minigolf

3 kommentarer

Hejsan!
Idag spelade jag och Larissa minigolf. Jag förlorade precis som väntat. Jag börjar mer och mer ana att man får viss "yrkesskada" när man går natur. :P För inte håller väl andra på och diskuterar eventuella fall av magnetiska fält som gör att bollen inte hamnar i hålet, ifall man skulle kunna utnyttja enhetscirkeln för att räkna ut lutningen på banan, drar in newtons lagar en aning och gör sitt bästa för att dra in arkimedes princip i det hela? (det sista gick dock inte då det har att göra med krafter som påverkar ett föremål  som sänks ner i en vätska :P). Okej det här låter inte helt normalt :P Jag tror jag dissar teorin att beräkna lutningen på banan och lägger mig istället och läser Stadsrådet och döden. Rätt bra bok det där faktiskt.

Fotade en del idag förresten :) Hade önskat mer skärpa på ögonen på paddan dock.


Kram

 
1 Katrin:

skriven

slaaajmigt =D

2 Ornö:

skriven

Konstiga bilder från minigolfbanan :P

3 C U A D R O - linnéas lilla blogg.:

skriven

Coola bilder även om jag hatar sniglar :O

Sv: Tack (: