Dagen eller så

Kommentera
Idag har jag:
- Funderat över varför jag varit på en webdesignlektion där jag faktiskt fått info från läraren om att jag inte behövde komma för att jag kunde det vi skulle gå igenom.
- Irriterat mig över att en pendel gick framför näsan på mig (varför går de alltid så att man precis inte hinner me dem?!)
- Haft sten-sax-påse turnering i väntan på nästa pendel
- Besökt kunskapsmässan
- Varit social med biologiboken både med och utan Marie.
- Skrivit halvt manus till ett tacktal om att jag aldrig blivit uppäten av en rosa hårboll

Och nu tänker jag:
- Lägga mig och läsa Svartkonster av Terry Pratchett och sedan sova. Och dissa alla tankar kring muskler, ben, senor, hjärtat och blodomloppet, andningen och allt annat som jag borde kunna allt om tills imorgon.

Godnatt!