Ingenting

3 kommentarer

Hejsan
Jag ägnar mig åt att göra ingenting. Ingenting innebär att man inte gör någonting, därför kan det ju ifrågasättas om det verkligen är möjligt att göra ingenting. Ingenting är en sån syssla som faktiskt får även tämligen ointressanta och intetsägande sysslor att framstå som någorlunda givande. Dock kommer jag inte ens på någon sådan syssla att ägna mig åt. Så jag skriver ett fruktansvärt meningslöst blogginlägg istället som ingen egentligen bör ödsla tid på att läsa. Därför tänkte jag avsluta detta nu, mest för att inte stjäla mer tid från någon som kanske faktiskt har vettiga sysselsättningar att ägna sig åt än att göra ingenting. 

 
1 Katrin:

skriven

Designen blev jättefin! Går bra med mörkblått. Tänkte bara höra... går det att flytta allt så att det blir i mitten liksom istället för vänster sida? Kramar

2 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

SV: Japp det går bra, det kommer att bli i mitten på din blogg, det är bara jag som varit och pillat på lite mysko ställen i kodmallen på min testblogg. ^^

3 Katrin:

skriven

kanon =) då kör vi på det där... hur får vi det till min blogg?