Julkalender?

6 kommentarer
Nej. Jag ska inte skriva ett långt analyserande inlägg gällande att julkalendrarna blivit sämre på senare år. Även om det känns en smula lockande, men det får bli senare i vinter ^^
Jag är ute efter er åsikt, mina kära läsare. För jag håller på med en deckargåta i 24 delar och tanken är att publicera här (Åtminstone om det går som jag vill att det ska gå :P), en del varje dag. Er uppgift blir att försöka lista ut vem boven är. Mer exakt info kommer senare. Men känns detta som något ni skulle tycka var kul?

Jag menar, är ni inte överhuvudtaget intresserade av att läsa något sådant är det ju en smula onödigt att skriva det ^^ Priset till den som först gissar rätt (man kommer dock först att kunna gissa med säkerhet i slutet av kalendern och man får bara ett försök att gissa kan väl sägas) är med största sannolikhet en teckning med valfritt motiv. Som ni kanske förstår kommer ni inte att få gissa här på bloggen. De flesta av er har ju kontakt med mig på något annat sätt också, och ni som inte har det får hojta till så kan ni få min mail.

Men ja, säg vad ni tycker nu.
 
1 Cajsa - fotoblogg:

skriven

sv: hihi jaha tack :D

2 Katrin:

skriven

låter skoj =)

3 Tessan - KREATiV text I foto I design:

skriven

Intressant. :-)



Sv: Tack. Tyckte den var ett bra avslut på min halloweenvecka. Lite små-scary sådär. ^o^

4 Pippi:

skriven

Lät intressant med en deckargåta!

5 frida:

skriven

Det låter oerhört roligt! Sådant brukar ju vara fruktansvärt spännande.



Jag har alltid velat dra ihop ett gäng och lösa en sådan där "riktig" mordgåta. Typ som cluedo, fast på riktigt. &en bloggdeckargåta är ju faktiskt precis lika häftigt :)

6 Maria:

skriven

Vilken bra idé! Va roligt och spännande!

Och jag håller med dig om att julkalendrarna har blivit sämre...