Min dag med mera

En kommentar
Hejsan
Idag har ettorna ändrat uppfattning om mig. Från okänd trea till extremt förvirrad trea. Jag tänker inte gå in på några exakta detaljer kring varför, ni skulle bara bli extremt förvirrade. ;)
 Jag ägnar mig just nu åt att plugga biologi B. Fick tillbaka biologi breddningsprovet idag, mvg. Så jag är nöjd ^^

Jag brukar inte göra såna här men eftersom jag har tråkigt så gör jag det ändå

Jag blev nominerad av Katrin.

I det här priset så ingår det att jag ska dela med mig av 7 saker som ni läsare förhoppningsvis inte vet om mig.

1. Jag är laktosintolerant och tycker att en av de segaste sakerna med det är att inte äta mjölkchoklad.

2. Jag är världens tidspesimist då och då (motsatsen till tidsoptimist, om det nu finns en sådan). Om jag ska vara någonstans är jag gärna där 10 minuter innan, eller mer.

3. Jag älskar te sedan ett par månader tillbaka när jag insåg hur fantastiskt underbart det är.

4. De mest underbara fotografier jag vet är sådana med vad jag kallar medveten oskärpa.

5. Jag har ett monster som äter upp mina hårnålar, sudd och övriga saker som försvinner. Eller så är det bara så att man lägger dem på något ställe som är så gräsligt genomtänkt att jag inte minns vad jag tänkte.

6. Jag brukar ägna ett flertal kvällar åt att skriva förfärligt givande historier om väteatomer som gått vilse eller annat halvt random.

7. Jag funderar fortfarande över varför jag gör denna lista egentligen, då den känns otroligt intetsägande. :P


Så, nu har jag varit duktig. Nu ska jag vara ännu mer duktig och ägna mig åt biologiboken igen. ^^

Hörs!
 
1 Ornö:

skriven

Förvirrande sa Bill? Snurrigt sa Bull.....