Läsa papper och säga "Hm"

En kommentar
Hejsan!
Idag är min sista dag som omyndigt barn. Fast ehm, jag vet iofs inte riktigt vad den egentliga definitionen på vuxenhet faktiskt är. Det är nog rätt svårt att definiera skulle jag tro, åtminstone om vi snackar vuxenhet rent mentalt. När man är vuxen läser man nog papper hela dagarna och säger "Hm". Okej det slog mig just att jag ägnat iprincip hela min dag åt att läsa papper för att plugga till biologiprovet imorgon. Fast jag brukar åandra sidan inte låta som en sködlpadda som satt i halsen för det... (Kan sköldpaddor ens sätta i halsen?).
 Nåja, när man blir seriöst vuxen mentalt blir man med största sannolikhet obotligt tråkig. Och jag tänker inte bli seriöst vuxen och tråkig. Denna definition medför iofs att en otroligt liten del av världens befolkning faktiskt är mentalt vuxna. Dock är det nog tur. Jag tror man ska roa sig med att ha barnsliga stunder och vara rolig livet ut. Man blir nog inte klokare av att läsa papper och säga "Hm" dagarna i ända.
 Okej, det jag försöker säga här är att jag fyller 18 imorgon alltså. ^^

Kram
 
1 Cajsa - fotoblogg:

skriven

sv: ... Är supersköna! :D