Letande efter rektor

En kommentar
Hejsan!
Ja, min gymnasieskola är tämligen liten (eller ja, 1900 elever eller så på den om jag inte minns fel, men finns ju klart större skolor) ändå gick det helt utmärkt att ägna 40 minuter åt att hitta ett förbaskat arbetsrum utan resultat. Jag började allvarligt tro att det helt enkelt upphört att existera.
 Vi skulle försöka få tag på rektorn för sektor 4. Vår sektor med andra ord, låter ju urbota dumt att ränna runt en hel lunchrast för att leta efter en annan sektors rektor (sektor och rektor rimmar, eh okej jag är udda, hihi :P). Iaf så lyckades vi ha ett sjukt givande samtal medans vi letade. Marie konstaterade t ex att definitionen av en läskig kille är att han har häng, för stor grå munktröja, keps och är stor åt båda hållen. Dessa fanns det enligt henne mycket av på mek, tek och fordon. Själv känner jag viss tvivel i frågan om mekatronik, fordon och teknik verkligen är invaderade av killar med häng, för stora gråa munktröjor och kepsar. Dessutom kan det ju diskuteras exakt vad som skulle klassas som läskigt. Jag har hört att kepsar och grå munktröjor bara bits i självförsvar. :P

Kram
 
1 gotteochvi♥:

skriven

sv; ja, jag brukar oftast redigera typ skärpan, färgerna osv. Jag skulle dock aldrig få för mig att redigera så att jag såg smalare ut osv. DET är fusk!