Motvind

En kommentar
Hejsan
Jag hade tänkt skriva ett långt analyserande inlägg kring varför man alltid har motvind när man cyklar, oavsett åt vilket håll man gör det. Dock hade jag (olyckligtvis) medvind på hemvägen, vilket ju gjorde att hela min idé kring att man alltid har motvind sprack. Hm. :P
Min dag har sett ut som de flesta andra. Först hade vi en föreläsning om cirkelrörelse och sedan förklarade Bertil varför kolatomerna varit så ledsna om elektronerna inte varit delokaliserade i aromatiska kolväten. Ehm, jag tror inte att jag ska ge mig in på någon närmare förklaring gällande detta dock. ^^
 Många av er brukar ha allmänt svårt för att förstå det roliga när jag återberättar sådant ändå. ;)

För övrigt, det är idag exakt en vecka tills jag fyller 18 ^^

Kram
 
1 Pippi:

skriven

Nå, hur känns det att snart vara myndig ;)? Själv har jag inget minne av att jag tänkte speciellt mkt på att jag blev myndig då... Ett par dagar efter jag hade fyllt 18 år, träffade jag min man - så han har stått ut med mig väääääääääldigt länge (närmare bestämt 21 år).



Håller med dig att man oftast har motvind när man cyklar