Gammal bild

En kommentar
Hejsan
Kan ge er det här inlägget i repris. Enda som behöver ändras är titeln på boken, En andra chans istället för Glöm mig inte (samma författare). Förbannat bra bok , läste ut den igår. Istället för att plugga biologi, därav resten av inlägget... Sen stämmer det väl inte helt att jag ägnat min dag igår åt födelsedagsfirande, för det har jag inte. Men ja. Biologi plugg idag.

Gick igenom lite gamla slängda bilder igår (eller ja, bilder jag bara låtit ligga utan att göra något med dem för att jag inte tyckt att de var tillräckligt bra). Måste säga att man nästan får en annan syn på dem när de legat ett tag. Tror det kan ha något att göra med att när man tar bilden har man en tanke i huvudet kring hur man vill att bilden ska bli. Om bilden då inte uppfyller tanken klassificeras denne som dålig. Nu i efterhand har jag dock glömt tanken som jag hade när jag tog bilden. Vilket medför att bilder i stil med den här kan definieras som fullt acceptabla.


Hejs ^^
 
1 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

Hej:) allt bra?



Följa med bloglovin? =)