Inget vettigt

2 kommentarer
Hejsan
Minns ni inlägget där jag gnällde över allt jag borde göra? Tre av punkterna där var: Skriva krönika, göra religionsuppgiften och plugga kemi.
Kemiprovet fick jag mvg på, krönikan gick så pass bra att jag uppenbarligen inte behöver skriva fler krönikor i sv c för att hon kunde konstatera att jag kunde det och religionsuppgiften fick jag beröm för inför hela gruppen... Jag kanske oftare borde gnälla över vad jag borde göra? :P

Äsch, jag kände bara att jag inte skrivit något på ett par dagar. Fixade till mina naglar nyss, så nu är de svarta med vit fjäril och blomma på.

Mitt språk känns rätt kasst. Jag orkar inte anstränga mig.

Hörs.
 
1 Katrin:

skriven

härligt att det gick så bra =) duktig du =)

2 Maria:

skriven

Det är härligt när det går bra :) Grattis!