Konad nagelstämplar

7 kommentarer
Hejsan
Jag har införskaffat något mycket spännande. Konad Nagelstämplar som finns att köpa bland annat på nelly.com. Så jag tänkte visa er bild på min allra första stämplade nagel någonsin och förklara lite vad jag tycker.
Jag är extremt nöjd med det hela. Innan jag bestämde mig för att skaffa det hade jag läst en hel del om det, sett youtube-klipp med hur det går till (kan rekommenderas starkt) osv och kommit fram till att det nog var något för mig. De flesta tycks hävda att det är svårt att få hela motivet att komma med och liknande, men detta håller jag inte alls med om. Jag hade inga som helst problem med att få med hela motivet. Dock gjorde jag som så att jag tryckte stämpeldynan mot plattan/nageln istället för att rulla som man egentligen ska. Kanske är jag för skakig när jag rullar eller liknande men  det blev iaf ganska ojämt och skakigt då. Jag tror det handlar lite om att få in tekniken, men det är otroligt roligt! Det är (tyvärr) rätt dyrt, men vill man hålla på med det är det helt klart värt pengarna. Tänker man bara använda sig av det 1 - 2 gånger är det inte värt det, men jag lär nog använda det om inte varje så iaf varannan gång jag målar naglarna (vilket ju är rätt ofta..).
Men jag är supernöjd i alla fall, vill ni se hur det fungerar så gå in på youtube och sök på konad så får ni upp massor av videos där de visar det ^^

Min första stämplade nagel någonsin. Det svåraste var nästan att få den på rätt plats, men det handlar nog mest om träning.
 
1 Denise 21 mamma till Kevin 5:

skriven

Åh va sött! riktigt lyft på naglarna :D

2 Denise 21 mamma till Kevin 5:

skriven

Haha nej. Jag är uppe som ett stolpskott klockan halv sju, sju varje morgon. Även om klockan INTE ringer.

3 Denise 21 mamma till Kevin 5:

skriven

Haha, jag antar att jag fått ärva min pappas rutiner (fy skam)



Sambon blir tokig på mig när jag är ute och fixar i köket klockan sju en söndag medan hela huset föredrar att sova till nio, minst!

4 junitjej:

skriven

Äntligen kan man kommentera här! Visst strular blogg.se ganska ofta? Snygga naglar!

5 julia:

skriven

fint :D

6 junitjej:

skriven

Svar: Fiskpinnarna som serveras i bamba är bredare och de smakar inte likadant som Findus fiskpinnar. Oftast står det på matsedeln att det är panerad fisk som serveras.

7 ameena - skånes största blogg:

skriven

konstig header :S