Tiden ofanns

En kommentar
Hejsan
För er som började fundera så kan jag meddela att tiden inte gömde sig under min säng, även om den försvunnit. Tänk vilka bra rubriker det blivit "Tiden hittad under säng - bortskrämd av biologibok".
Påtal om tidningar så lyckades tidningen få platsbrist. Så min artikel som jag så dutkigt skickat in efter deadline fick jag veta faktiskt skulle varit med, egentligen. Fast den kommer med nästa vecka verkar det som.
Kan någon förklara för mig varför jag aldrig presterar lika bra rent språkligt till saker som ska till tidningen? Det är ju extremt ologiskt.

Nåja.

Hejs
 
1 Maria:

skriven

Jag tänkte nästan det, vände upp och ner på tidningen för att hitta den :) Får väl köpa den nästa vecka.

Förmodligen så är det lika bra som vanligt, det är bara att du nojjar över varje ord eftersom du är nervös :)