2011

3 kommentarer

Hejsan
Jag konstaterade just hur fruktansvärt ovant det kändes att skriva 2011. Man vänjer sig väl dock, om inte annat hinner jag kanske vänja mig precis lagom till nästa nyår? ^^

Ni får ursäkta mitt inaktiva bloggande just nu, jag har fullt upp. Sitter och petar på designen till en hemsida. Från och med idag har jag faktiskt en enskild firma där jag säljer mina fotografier. Oj, vad läskigt seriöst det lät. Okej det är sjukt seriöst också iofs, men enskild firma... Det låter väldigt avancerat på något vänster. Verkar iofs extremt avancerat eftersom det är F-skattesedel och grejs inblandat. Nåja, det blir säkert bra. ^^

Kram och gott nytt år, fast det sa jag igår med.

 
1 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

Svar: Japp, indeed fast egentligen inte. För karln tog en del bilder också. Så... ja :P



2 Katrin:

skriven

nämen oj vad kul med egen firma. Vad heter firman då? Hoppas det blir framgångsrikt i alla fall =) kram

3 Nathalie:

skriven

fin blogg :)