Jag borde.

Kommentera
  • Jag borde skriva krönika, men jag vet inte vad jag ska skriva om.
  • Jag borde göra en illustration till tidningen, men jag har ingen inspiration.
  • Jag borde skriva klart religionsuppgiften, men mitt språk känns under all kritik.
  • Jag borde plugga kemi, men elektrofila och nukleofila attacker känns inte så attraktivt just nu.
  • Jag borde plugga körkortsteori, men jag känner mig för seg för att göra det.
  • Jag borde redigera bilder, men det känns bara enformigt och tråkigt.
  • Jag borde ta bort nagellacket som numera enbart täcker halva naglarna, men det får vänta.
  • Jag  borde göra fysikuppgifter, men formler och tal är i en enda röra.
  • Jag borde ägna mig åt projektarbetet, men jag har ingen idé varesig till design eller till att formulera avhandling.
  • Jag borde sluta skriva gnälliga blogginlägg, men jag har inget bättre för mig eftersom jag har så fruktansvärt bra anledningar till att inte göra alla andra saker jag borde.
Jag saknar ord, ork, kreativitet, inspiration och fantasi. Ge mig dem tillbaka. Snarast möjligt tack. Jag behöver det för ovanstående.