Lätt som en fjäder

Kommentera
Hej
har jag missat något vässentligt eller brukar inte fjädrar stöta bort vatten? Med andra ord, brukar inte de där små ansamlingarna av diväteoxid, vattendroppar, lägga sig ovanpå fjädern?
Så var inte fallet idag, dock lekte jag med ljus och bilderna blev helt okej ändå.

Lov är egentligen gigantiskt enformiga. Särskilt när man inte gör något på dem. Dock har jag en svag känsla av att alla saker tenderar att bli enformiga om man inte gör något. Att konstant ägna sig åt att göra ingenting låter ju onekligen tämligen enformigt.

Virus är onda. De inkräktar ens kropp och tror att de kan få bli inneboende helt utan tillstånd. Eftersom kroppen då anser att "HALLÅ DÄR NI ÄR INTE VÄLKOMNA!" sätter den igång och ger en snuva och hosta för att anse att jag borde anstränga mig lite och få bort det där elaka viruset. Det elaka viruset ger tillslut med sig men då är skadan redan skedd. Jag har inte fått fotografera fyrverkerier. Utrota virus tack, gärna snarast.


En av bilderna från fjärderfotograferingen idag.