Bara för att...

Kommentera
Hejsan
Bara för att det extremt sällan inträffar vill jag bara poängtera att jag skickat in min krönika till tidningen hela FYRA DAGAR innan deadline. Jösses. Jag som brukar komma på dagen innan att "Åh, jag har deadline imorgon. Jag kanske borde... göra något".
Så nu är det kemiplugg för fullt som gäller tills på fredag. Hur det går på provet återstår att se, måste ha mvg, egentligen. Usch, hatar när man inte presterat asbra på de tidigare proven och därför måste jobba ihjäl sig på de sista. Bläk.
Biologin är bättre, där borde ett mvg i betyg vara ganska spikat. Vi har ett prov kvar i kursen, har haft 3 prov där jag fått mvg på alla. Dock borde jag nog plugga till det sista provet också, ser kanske lite märkligt ut med mvg, mvg, mvg, g eller så :P Iofs, min betygsserie i matte-kurserna är ju mvg, g, g, mvg så... ^^ Men ja, borde nog plugga på det sista också, även om det skulle förvåna mig något enormt om jag inte fick mvg där.

Kanske skulle vara duktig och traska iväg tidigare och sätta mig med kemiboken. Får fundera på saken.

Hörs