Planering för dagen:

2 kommentarer
Jag tänkte skriva en trolig planering för dagen. Så som vi rent tidsmässigt beräknat att det kommer att bli:

Vakna
Plugga kemi
Åka pendel
Åka spårvagn
Gå vilse
Hitta rätt hus att befinna sig i
Gå vilse
Hitta rätt lokal
Vara förvirrade
Lyssna på föreläsning om biologiprogrammet
Gå vilse
Åka spårvagn
Äta lunch
Åka pendel
Gå hem (eller till skolan, inte helt bestämt än, beror på var jag vill plugga)
Plugga kemi
Plugga mer kemi
Plugga ännu mer kemi
Plugga kemi
Plugga kemi
Plugga kemi
Plugga mer kemi
Äta middag
Plugga kemi
Plugga mer kemi
Plugga ännu mer kemi
Plugga kemi
Sova

(Nej jag tänker inte bry mig om att Bella säger att man inte ska plugga efter kl 16 dagen innan man har prov, det gäller bara om man inte känner sig helt totalt körd...tror jag)

Hejs.
 
1 Pippi:

skriven

Jag blir trött av att bara läsa din planering LOL

2 Maria:

skriven

Haha. Det verkar som att du pluggade kemi igår! Hoppas det gick bra :)



Jag missade din artikel i tidningen, hade ingen tanke på det alls när jag låg sjuk och utslagen. Kan du inte kasta upp en kopia av den här?



Ja, det är mycket möjligt att du såg mig. Vi var väl på k-mässan mellan 18-19 och på Naam 19-20. Jag klockade inte kvällen, men ungefär så där tror jag ;)